Sep 9, 2012

Selamat Tinggal Rumah Pertamaku


Sedih pulak rasa bila nak berpindah ni... sayang kat rumah ni.. walaupun tak besar tapi sayang woo.. teringat dulu2 bukan main susah nak beli rumah ni..maklumla gaji skit..nak cari 10% tu punyala teruk..meminjam kat adik beradik..
rumah pertama kami..memang kenangan terindah..susah sama2 senang pun sama2 kan papa..dan akhirnya setelah 5 tahun,kami akan meninggalkan rumah ini.. kenangan di sini akan disimpan rapi.. terindah dlm perkahwinan kami..
 minggu terakhir kat sini..tiap2 hari nak mandi kolam..nanti dah pindah susah nak mandi free..hehehe.. ntah2 skill berenang anak2 mama pun dah hilang kalau lama tak berenang nnt kan..

Adik bertunang

 adik mama ijam dah pun menjadi tunangan org..majlis dia pada 8 syawal yg lalu di Tapah.
 inilah bapa mertua ku..hehe..ada macam muka pokcik sani korang tak..sebelah tu kakak ipar mama.. tak boleh jadi ni..kakak ipar lebih slim dari mama..serius mama dah gemuksss..
 haaa inilah tunang ijam..mama plak pose terlebih sengih.. over plak..oo yg sebelah tu adik ipar mama..wife ijat..pun dah gemukss jugak..hehehe jgn mare Neesa..jom kita sama2 menguruskan badan..

 dan oleh kerana mak masih sakit.. mama dipertanggungjawabkan utk menyarungkan cincin ke jari manis bakal adik ipar mama ni.. best rupanyer..teringat zaman mama bertunang dulu2..hehehe
 ini pula antara barang hantaran dari pihak lelaki..ijam la..tema merah putih..ada alquran digital.. hantaran ni kawan mak yg buatkan... kalau mak sihat dia la yg buat semua ni..tapi nak buat camner kan..

kami ambik kesempatan ikut papa gi ayer keroh on weekend..papa ada kerja kat MITC Melaka so kami ikut sekali lepak  di Amverton Heritage Re...